http://ift.tt/1Ifr84I
Berikut ini adalah awal kulit kepala tidak boleh memikirkan sesuatu, untuk membiarkan semua orang tahu dan berkongsi ini "lembu jantan" cerita.
Selepas aktiviti kurikulum sekolah, pelajar-pelajar berhasrat untuk Taman Putra KFC untuk makan tengah hari. Kami mempunyai beberapa kira-kira 15-20 orang. Kerana kerusi itu tidak mencukupi, kita perlu duduk berasingan, tetapi kerusi itu tidak mencukupi, maka beberapa jadual meletakkan bersama-sama, supaya setiap orang boleh duduk bersama-sama. Apabila kita membuat meja dan kerusi yang baik, pelayan yang dilahirkan mereka meminta membantu membersihkan meja (pelanggan lepas makan hidangan, tisu, tulang).
Apabila pelayan itu apabila dilahirkan, maka kita tidak dibenarkan untuk memiliki barisan sembarangan meja dan kerusi. Berkata barisan senonoh kami akan menyekat akses beliau, mempengaruhi orang lain, kita boleh berbangga dengan memastikan bahawa undang-undang kita ekzos tidak menghalang apa-apa, jarak asal antara meja dan meja masih sama. Juga di nombor kami, anda akan membiarkan kami duduk berasingan empat empat logik itu? Beliau pelayan mula menjerit audibles dengan kami, berkata, "Anda sebaiknya kembali ke makan selesai dengan platun saya,"
Pertama, sama ada anda berfikir pelayan harus "memberitahu" pelanggan untuk melakukan satu perkara yang tertentu? Pada mulanya kita hanya merasakan kembali apabila kita kembali untuk membantu anda berturut-turut, tidak kurang sekeping daging. Tetapi rambut yang apabila dia membantu kami lap bersih meja, muka yang sangat berbau, huru-hara sampah dipukul dengan pinggan, sengaja mendapatkan besar kuat seolah-olah untuk memberi saya tahu dia adalah "tidak berpuas hati."
Walau bagaimanapun, dia tidak tahu bahawa kita telah mula memberi perhatian kepada apa yang dia mahu bermain helah, melihat tag namanya digantung di dada New York, dia memanggil Nureen, penyihir-Amerika wanita itu. Tetapi dia segala macam tidak berpuas hati, kita boleh menerima, fikir dia hanya ada tekanan.
Apabila dia datang kembali untuk kedua kalinya, kita melihat dia tag nama New Zealand telah memilih. Kami berasa agak pelik. Beliau mula memberikan kita beberapa mata aneh, merenung kami. Tiba-tiba, kami makan, kami mendengar bunyi shutter yang "klik", dia mengambil gambar kami diketepikan. Lebih daripada satu, tetapi juga menembak 360 darjah. Ini kita tidak dapat bertahan, rasa terancam. Kami hanya makan sesuatu, melakukan sesuatu yang salah? Apabila dia tidak berputus asa untuk menembak kita, tetapi datang dengan telefon untuk merekodkan masa ini dia membawa kami. Terkejut, dia tahu apabila kita merakam, juga untuk kita daripada "jari tengah."
Sikap kurang ajar, kita boleh bertolak ansur, tetapi "jari tengah", sebuah masyarakat yang bertamadun bahawa sesetengah lakukan? KFC menggunakan sistem, maka kegagalan itu? Ini adalah sikap yang beberapa perkhidmatan kering ia? Cukai perkhidmatan, adakah ia untuk menyejukkan ia? Walaupun kami adalah pelajar, tetapi kita tidak hanya membeli soda, bercakap kering 3-4 jam ah. Kami menghabiskan wang sebenar untuk makan ah pelanggan.
KFC hanya untuk dapat memberikan tafsiran yang betul dan mengambil tindakan ke atas perkara itu.

kredit google translate :eek::eek::eek::eek:
Berikut ini adalah awal kulit kepala tidak boleh memikirkan sesuatu, untuk membiarkan semua orang tahu dan berkongsi ini "lembu jantan" cerita.
Selepas aktiviti kurikulum sekolah, pelajar-pelajar berhasrat untuk Taman Putra KFC untuk makan tengah hari. Kami mempunyai beberapa kira-kira 15-20 orang. Kerana kerusi itu tidak mencukupi, kita perlu duduk berasingan, tetapi kerusi itu tidak mencukupi, maka beberapa jadual meletakkan bersama-sama, supaya setiap orang boleh duduk bersama-sama. Apabila kita membuat meja dan kerusi yang baik, pelayan yang dilahirkan mereka meminta membantu membersihkan meja (pelanggan lepas makan hidangan, tisu, tulang).
Apabila pelayan itu apabila dilahirkan, maka kita tidak dibenarkan untuk memiliki barisan sembarangan meja dan kerusi. Berkata barisan senonoh kami akan menyekat akses beliau, mempengaruhi orang lain, kita boleh berbangga dengan memastikan bahawa undang-undang kita ekzos tidak menghalang apa-apa, jarak asal antara meja dan meja masih sama. Juga di nombor kami, anda akan membiarkan kami duduk berasingan empat empat logik itu? Beliau pelayan mula menjerit audibles dengan kami, berkata, "Anda sebaiknya kembali ke makan selesai dengan platun saya,"
Pertama, sama ada anda berfikir pelayan harus "memberitahu" pelanggan untuk melakukan satu perkara yang tertentu? Pada mulanya kita hanya merasakan kembali apabila kita kembali untuk membantu anda berturut-turut, tidak kurang sekeping daging. Tetapi rambut yang apabila dia membantu kami lap bersih meja, muka yang sangat berbau, huru-hara sampah dipukul dengan pinggan, sengaja mendapatkan besar kuat seolah-olah untuk memberi saya tahu dia adalah "tidak berpuas hati."
Walau bagaimanapun, dia tidak tahu bahawa kita telah mula memberi perhatian kepada apa yang dia mahu bermain helah, melihat tag namanya digantung di dada New York, dia memanggil Nureen, penyihir-Amerika wanita itu. Tetapi dia segala macam tidak berpuas hati, kita boleh menerima, fikir dia hanya ada tekanan.
Apabila dia datang kembali untuk kedua kalinya, kita melihat dia tag nama New Zealand telah memilih. Kami berasa agak pelik. Beliau mula memberikan kita beberapa mata aneh, merenung kami. Tiba-tiba, kami makan, kami mendengar bunyi shutter yang "klik", dia mengambil gambar kami diketepikan. Lebih daripada satu, tetapi juga menembak 360 darjah. Ini kita tidak dapat bertahan, rasa terancam. Kami hanya makan sesuatu, melakukan sesuatu yang salah? Apabila dia tidak berputus asa untuk menembak kita, tetapi datang dengan telefon untuk merekodkan masa ini dia membawa kami. Terkejut, dia tahu apabila kita merakam, juga untuk kita daripada "jari tengah."
Sikap kurang ajar, kita boleh bertolak ansur, tetapi "jari tengah", sebuah masyarakat yang bertamadun bahawa sesetengah lakukan? KFC menggunakan sistem, maka kegagalan itu? Ini adalah sikap yang beberapa perkhidmatan kering ia? Cukai perkhidmatan, adakah ia untuk menyejukkan ia? Walaupun kami adalah pelajar, tetapi kita tidak hanya membeli soda, bercakap kering 3-4 jam ah. Kami menghabiskan wang sebenar untuk makan ah pelanggan.
KFC hanya untuk dapat memberikan tafsiran yang betul dan mengambil tindakan ke atas perkara itu.
kredit google translate :eek::eek::eek::eek:
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire